Dierickx Leys Private Bank stelt alles in het werk om u een optimale dienstverlening aan te bieden. Daarom zijn wij steeds bereid om te luisteren naar uw opmerkingen en suggesties om onze dienstverlening te verbeteren.
U kan hiervoor terecht bij uw contactpersoon of beheerder of bij de commerciële afdelingen in onze kantoren:
Antwerpen | Mortsel | Gent | Kortrijk |
Nicolas Blondeau | Carine Heylen | Peter Huylenbroeck | Lode Leirens |
Kasteelpleinstraat 44 | St. Benedictusstraat 140 | Rijvisschestraat 122 | Beneluxpark 26 bus 0035 |
BE-2000 Antwerpen | BE-2640 Mortsel | BE-9052 Zwijnaarde | BE-8500 Kortrijk |
Tel: +32 3 241 09 99 | Tel: +32 3 443 93 50 | Tel: +32 9 240 00 40 | Tel: +32 56 21 40 35 |
E-mail: Antwerpen@dierickxleys.be | E-mail: Mortsel@dierickxleys.be | E-mail: Gent@diericlxleys.be | E-mail: Kortrijk@dierickxleys.be |
Dierickx Leys Private Bank onderschrijft de gedragscode voor de banksector die door Febelfin in het consumentenplatform goedgekeurd werd in juli 2012. Deze gedragscode vindt u op www.goedebankrelatie.be.
In deze gedragscode zijn de bepalingen inzake kredietkaarten, debetkaarten, basisbankdienst, elektronisch betalingsverkeer
en gereglementeerde spaarrekening niet van toepassing op onze bank, aangezien wij als Private Bank deze diensten niet aanbieden.
Indien ondanks onze inspanningen een bepaalde dienstverlening niet aan uw verwachtingen beantwoordt kan u terecht bij onze
juridische afdeling, die uw klacht zo snel mogelijk behandelt. Deze afdeling opereert volledig onafhankelijk van de commerciële afdeling en brengt, indien nodig, uw klacht over aan de directie.
Elke klacht wordt ernstig genomen en u mag een reactie verwachten ten laatste binnen de 5 werkdagen na de indiening.
Indien wij uw klacht niet binnen één maand kunnen beantwoorden brengen wij u daarvan tijdig op de hoogte en vermelden we de
termijn waarin u een antwoord kan verwachten.
U kan uw klacht per mail of via de post verzenden naar:
Juridische Dienst |
Kasteelpleinstraat 44 |
2000 Antwerpen |
Tel: +32 3 241 09 99 |
E-mail: Legal@dierickxleys.be |
Gelieve een gedetailleerde beschrijving te geven van de feiten die aan de basis liggen van de door u geformuleerde klacht.
Voeg ook de documenten bij die nodig zijn om uw klacht te kunnen onderzoeken.
Indien u zich niet kan vinden in het antwoord dat u ontvangt van de bank, dan kan u contact opnemen met de ombudsdienst
van de banksector op volgend adres:
North Gate II |
Koning Albert II-Laan 8 bus 2 |
BE-1000 Brussel |
www.ombudsfin.be |
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be |
Tel: +32 2 545 77 70 |